czwartek, 17 marca 2016

...


95 komentarzy:

  1. Zdziwię Cię. Ja zaglądam:)
    Między innymi dlatego, że mam twój blog w obserwowanych xd
    Nie wielka część, ale zawsze coś.
    Problem pojawi się pewnie w momencie, kiedy czytelników jeszcze bardziej będzie zjadała ciekawość, więc może lepiej jednak poczekać na całość.
    Sama nie wiem... Poczekam na dalsze opinie, gdyż ja i tak czy owak czekam :)
    Pozdrawiam Nerra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, pierwsza! :D
    Chcemy, zaglądamy! Tyle już czekamy, że ucieszymy się z wszystkiego, co tu wstawisz. Gdy zobaczyłam, że dodałaś nowy komentarz, zaczęłam skakać z radości *,* już wierzyłam, że nas porzuciłaś... Omg, żebyś wiedziała w jaki zaciesz wpadłam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uh, a jednak ktoś napisał zanim zdążyłam opublikować -,-

      Usuń
  3. Chciałabym już, ale tak długo czekam, że mogę jeszcze trochę. Cieszę się, że nie porzuciłaś tego opowiadania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że zamierzasz dokończyć tą historię ;)
    Ja osobiście wolałabym cały rozdział ale dostosuję się do każdej decyzji ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym poczekała:) i STRASZNIE się cieszę że wracasz :) więc WENY:D

    OdpowiedzUsuń
  6. No i teraz jestem rozdarta, ale chyba jednak wolę poczekać do wakacji, bo też muszę sobie poprzypominać, co tam pisałaś wcześniej, a teraz kompletnie nie mam na to czasu.:(
    Nie poddawaj się, jesteśmy z Tobą!:) Będę trzymać kciuki za wenę i czas!
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam, że blog umarł ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekoniecznie.

      Usuń
    2. Tak, jest wysokie prawdopodobieństwo odżycia po bodajże siedmiu latach od ostatniego rozdziału

      Żeby nie było, nie sądzę, że nie istnieje żadna możliwość. Jak widać, raz na kilka miesięcy tu zaglądam, ale raczej bez nadzieji

      Usuń
    3. Ej, ale widziałaś komentarze autorki na dole? No i na górze po prawej jest info, że pisze <3 Ale nie widać tego w wersji mobilnej z jakiegoś powodu

      Usuń
  8. Nawet nie wiesz jak bardzo czekałam na jakikolwiek znak życia :) osobiście chętnie przeczytałabym nawet i fragment - brakuje mi tego fica i nawet kawałek czegoś nowego byłby pocieszający ^.^

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze? Tak długo czekam, że chciałabym dostać cały rozdział na raz. Wolę poczekać do wakacji ;)
    Pozdrawiam, życzę weny i czasu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się że do nas wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze czekamy :) nie jestem pewna, czy wcześniej się podpisywałam, ale cóż :) cieszę się, że się odezwałaś, miło, już się bałam że porzuciłaś tego bloga, ale na szczęście się myliłam. Czekamy i będziemy czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wreszcie jakiś znak życia! Bosz, znowu darłam się na cały dom jaki to dziś szczęśliwy dzień! Ja jestem za tym, aby poczekać i dostać cały rozdzialik ^^.
    Poza tym wakacje dzięki temu będą jeszcze bardziej idealne!
    Pozdrawiam i życzę przede wszystkim czasu i weny

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekamy i naprawdę Twojego bloga nie da się pominąć:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Możemy poczekać, tak długo Cię nie było, że i czytelnikom przyda się odświeżenie treści. Ale dobrze wiedzieć, że nie na darmo się zaglądało tutaj co jakiś czas od dwóch (?) lat :)
    Życzę weny i czasu na poukładanie wszystkich spraw

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak właściwie, to ja już chyba wolę poczekać. Napisz to sobie na spokojnie, dopracuj wszystko. Serio, nawet ten post bardzo cieszy :D Czytałam wszystkie rozdziały już dwa razy, ale zrobię sobie trzecią rundkę, o!
    Powodzenia i weny życzę :>
    /Adelaide

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam,
    zaglądam tutaj, czy nie ma przypadkiem rozdziału, a tutaj... cieszę się, ze się odezwałaś
    co do tego rozdziału powiedziała bym, że jest mi to obojętne, ale jak to się mówi, obojętny stosunek do życia, równa się negacji, więc chyba wolałabym poczekać na całość, bo ciekawość jak dalej by mnie zżerała..
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  17. Hm, szczerze... Chyba wolę poczekać na cały rozdział i przy okazji poczytać sobie trzeci raz dotychczasowe. Nie po to zaglądało się tutaj parę razy na kilka miesięcy przez 2 lata, żeby teraz dostać tylko niewielki kawałek.
    Weny, czasu, chęci.
    ~Nag

    OdpowiedzUsuń
  18. Już bym wolała poczekać, niż czytać niepełny rozdział. Więc życzę Ci weny i chęci napisania :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej :)
    Chciałabym serdecznie zaprosić cię do nowo powstałego katalogu opowiadań :)
    katalog-fanfiction-ksiazkowych.blogspot.com
    Pozdrawiam
    Nicolette

    OdpowiedzUsuń
  20. Tyle już czekam, że jeszcze trochę mi nie zaszkodzi. I tak będę musiała całość przeczytać jeszcze raz, żeby sobie przypomnieć treść.
    Cieszę się,że nie porzuciłaś bloga.
    Życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tyle już czekam, że jeszcze trochę mi nie zaszkodzi. I tak będę musiała całość przeczytać jeszcze raz, żeby sobie przypomnieć treść.
    Cieszę się,że nie porzuciłaś bloga.
    Życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo cieszy mnie to, że ne porzuciłaś tego bloga i mogę też cierpliwie poczekać do wakacji.
    Weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Poczekam. Wstaw jak będzoesz miała całość.

    OdpowiedzUsuń
  24. czekam,czekam i to z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszyscy czekamy, skarbie ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekam i czekam... i nie mogę się doczekać.
    Już połowa wakacji za nami a rozdziału fika, który jest fenomenalny nie ma. Czemu ??? Czekam niecierpliwie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Błagam , dodaj rozdział jak najszybciej. Kocham tego ficka . Weny czasu i chęci do pisania życzę. xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana... wakacje już powoli się kończą, a rozdziału wciąż brak.
    Mam nadzieję, że nie porzuciłaś tej wciągającej opowieści, tylko znowuż coś się w twoim życiu dzieje. *Albo nie masz weny...* Echh, nieważne...
    Pamiętaj, że wciąż jest mnóstwo osób, które wiernie czekają i będą czekać dalej. W tym ja. Cóż, powoli już bym kończył, tylko jeszcze jedna sprawa... Mogłabyś wrzucić cokolwiek, niekoniecznie rozdział, czy jego kawałek? Tak, żebyśmy wciąż wiedzieli, że się starasz, że próbujesz. A, i nie martw się o negatywną reakcję czytelników za tak długie czekanie. Myślę, że nikt nie będzie narzekał.
    Weny, gorącej *A może zimnej? Lato w końcu jeszcze jest* czekolady i chęci.
    ~Nag

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Proszę, byś wkleiła obecny kawałek kolejnego rozdziału.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dodaj cokolwiek

    OdpowiedzUsuń
  33. Czekam na rozdział ale jestem zachwycona że wruciłaś. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się razem z Wiktorią. Czekamy wszyscy na twój powrót. Nie przejmuj się tym, że jako studentka jest ci tak ciężko pogodzić wiele rzeczy na raz. Wiesz mi, że każde z nas ma swoje życie i jest mu/jej ciężko pogodzić rozrywkę ze swoją osobistym życiem.
      Życzę powodzenia i dużo weny.
      Ala
      P.S. Zapraszam do mojego nowego opo: http://hjp-i-tmr.blogspot.com/

      Usuń
  34. Hej,
    trafiłam tutaj niedawno, choć miałam czytać rozdział za rozdziałem i tak zostawiać po sobie ślad, nie dało się, bo po każdym rozdziale chciałam więcej...
    opowiadnie jest niesamowite, historia jest bardzo ciekawa, mam nadzieję, że nic się nie stanie Marco...
    cieszy mnie bardzo ta informacja na temat kolejnego rozdziału...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  35. Aa, podjarałem się i czekam (nie)cierpliwie. Hmm, właściwie to nie ma już co więcej mówić *pisać*... Tak więc powodzenia z ewentualnym poprawianiem pierwszych rozdziałów. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze i dobrniemy do końca.
    Weny, czasu i dobrego humoru.
    ~Nag

    OdpowiedzUsuń
  36. Już październik a rozdziału brak... :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej, ja też czekam! Nie martw się, dasz sobie radę :x

    OdpowiedzUsuń
  38. Droga, Nigrum Lotus. Prosimy cię wszyscy tutaj abyś w końcu nas zaspokoiła rozdziałem. Bardzo prosimy.

    OdpowiedzUsuń
  39. Z góry przepraszam ale mogłabyś się już ogarnąć i podjąć jakąś decyzję co z blogiem. Dalej go prowadzisz czy zawieszasz bo wydaje mi się to przesadą czekać łaskawie kilka następnych miesięcy na jakąś wiadomość czy rozdział. Nie zrozum mnie źle, to wspaniałe opowiadanie, jedne z najlepszych ale naprawdę mam dość czekania a na razie nie zapowiada się że w najbliższym czasie coś dodasz

    OdpowiedzUsuń
  40. I się doczekać nie możemy

    OdpowiedzUsuń
  41. Puk, puk! Tak chciałam tylko przypomnieć, że jest już grudzień.;)
    A przy okazji postanowiłam Cię zmotywować.
    Chodzi o to, że jest to jedno z moich ulubionych ff i wiem, że szczególnie na początku ma dużo niedociągnięć, co sama zauważyłaś, ale każdy geniusz od czegoś zaczyna. Poza tym fabuła jest naprawdę niezwykła, wciągająca, psychologizm postaci powala i po prostu nie wyobrażam sobie, żeby to opowiadanie miało pozostać nieukończone. Jest zbyt dobre, żeby je porzucać.
    Wiesz, ja studiuję polonistykę i mogę nawet poświęcić resztki swojego wolnego czasu, żeby sprawdzać Twoje rozdziały, jeśli chcesz i jeśli to sprawi, że zaczniesz znów pisać.
    Pamiętaj, że na ten rozdział czeka cała masa osób - tych, którzy zostawili tu komentarz i tych cichych wielbicieli.;)
    Pozdrawiam, czekam i trzymam kciuki!
    Seya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyłączam się do prośby Seya. Czekamy na rozdział. Pozdro.
      Ala
      P.S. Droga, Seya, wiem, że nie powinnam tutaj zwracać uwagi, ale na twój rozdział także czekamy.

      Usuń
  42. Halo, jest tam ktoś ??? Nie chce być niemiła ale naprawdę cierpliwość mi się kończy. Doczekamy się jakiejś odezwy z twojej strony ?? Naprawdę zdecyduj się co z blogiem bo naprawdę mam dość czekania na jakąś opowiedz ������ Pozdrawiam zniecierpliwiona i wkurzona fanka

    OdpowiedzUsuń
  43. Kochana, ja również tu sobie cierpliwie czekam aż wrócisz, bo tęsknie za twoim opowiadaniem. Oczywiście nie pośpieszam! xd Sama wiem, jak trudno jest się przełamać i wrócić, ale skoro pomału piszesz to świetnie <3
    Mam nadzieję, że do niedługiego odezwania się a także, już na zaś, wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  44. Koniec następnego roku, a rozdziału nadal brak ;) ja już przestaje czekać. Życzę cierpliwości dla innych

    OdpowiedzUsuń
  45. Łaaa. Za 2 miesiące upłyną 3 lata od ostatniego rozdziału. Z lekka brak mi słów, bo od dawna zastanawiam się, czy warto czekać... Warto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad tym zastanawiam....

      Usuń
    2. Ja uważam, że tak. Sama piszę opowiadania. Niektóre z nich czekają dość długo na dopisanie kolejnego rozdziału.
      Życzę autorce dużo weny i prosimy o napisanie chociażby życzeń świątecznych.

      Usuń
    3. Ale 3 lata ?! Dla mnie to przesada ....

      Usuń
    4. czekanie to sama przyjemność, ale zgadzam się z anonimowym. TRZY LATA?!

      Usuń
  46. Czekam..czekam...I doczekac sie nie moge :)
    Droga autorko, wiem, ze pisanie rozdzialu moze zajiwac baardzo dlugo, szczegolnie po takiej przerwie :)chce tylko przypomniec, ze niektorzy nadal maja w zakladkach tego wspanialego bloga I nadal na niego z niecierpliwoscia zagladaja, wiec nie mysl, ze niek nie patrzy :)
    Tak szybko sie nas nie pospedziesz xd :*
    Multum weny, checi I czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Duzo weny zaglądam wciąż i wciąż z nadzieją na kontynuację :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Czytam to opowiadanie już któryś raz z kolei i za każdym razem nie ma kolejnego rozdziału, a robiło się już tak ciekawie . Mimo to poczekam. Życzę dużo weny .

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie chcę Cię popędzać, ponieważ i tak nic to nie da, ale dasz nam jakikolwiek znak życia? Zwykłe info, chociażby tylko po to, żeby się poużalać nad sensem życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się i pytam: kiedy kolejny rozdział? To już ponad CZTERY MIESIĄCE!

      Usuń
  50. Ja zaglądam i tak już od dawna w sumie to kilka lat tak patrzę i nadal nic nie dodane :(
    A tak obiecałaś ;-;
    Mam nadzieję że dokończysz to opowiadanie bo jest cudowne.
    Czekam na ciebie. Pozdrawiam cieplutko 😘

    OdpowiedzUsuń
  51. Hej hej tutaj już październik 2017, proszę daj nam jakiś znak życia bo opowiadanie jest cudowne (wróciłam do niego po 2 latach a tu się za dużo no nie działo) i nie bardzo mogę pogodzić się z brakiem kontynuacji. Pozdrawiam i czekam ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  52. Chciałam tylko dać znać, że tu nadal ktoś jest, kto czeka i tęskni, i płacze po nocach.:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Pewnie i tak nie zobaczysz tego komentarza ale chcę Ci powiedzieć ,że całym moim martwym serduszkiem kocham to cudne opowiadanie i ciągle czekam na jego kontynuację.Przebudzenie jest jednym z 3 opowiadań ,które bezwzględnie wielbię i ciągle mam nadzieję na poznanie dalszych losów Mortisa i Czarnego Pana.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  55. Wciąż cierpliwie czekam, choć od ostatniego znaku życia minęło trochę czasu. Pierwszy raz przeczytałam tego fica 6 lat temu i wciąż lubie do niego wracać, wciąż sprawdzam czy nie pojawił się nowy rozdział. Zdecydowanie jest to jeden z moich ulubionych i chce dać znać, że są tu osoby, które pomimo upływu czasu wciąż wierzą w Twój powrót! Wierzę, że do nas wrócisz i dasz jakikolwiek znak życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wciąż czekamy <3 niektórzy z nas wciąż tu sa ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wciaz czekam na rozdział :(

    OdpowiedzUsuń
  58. Hej,
    kochana autorko ja przybywam z zapytaniem czy powrócisz tutaj, ta wiadomość dala nadzieję, a już tyle czasu minęło... a ja co jakiś czas wracam do tego opowiadania...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja tylko tutaj wpadłam na chwilkę, żeby tak cichutko powiedzieć, że wciąż o tobie pamiętam i zaglądam tu czasami z nadzieją, że wciąż żyjesz; może piszesz coś innego, skoro straciłaś serce do tego bloga? Jeżeli tak albo nie i szukasz motywacji, to zawsze możesz dać mi znać na maila. :)
    Z nadzieją, że jeszcze nie porzuciłaś całkiem blogowej strefy,
    Mariposa.

    OdpowiedzUsuń
  60. pisałam niby już wcześniej, ale stwierdziłam, że dam znak życia jeszcze raz. Minęło tyle lat od ostatniego rozdziału, jednak ja wciąż uparcie wchodzę na ten blog co jakiś czas z nadzieją na cokolwiek. mimo przeczytanych od tego czasu setek innych ficów ten ma jakieś specjalne miejsce w moim sercu i wciąż do niego wracam i wciąż czekam, już może nawet nie na nowy rozdział ale chociaż na znak życia :) mam nadzieję, że kiedyś wrócisz i że nie porzuciłaś tego miejsca na zawsze, bo dużo z nas wciąż tu jest ^^

    OdpowiedzUsuń
  61. Zaglądam tutaj co jakiś czas aby zobaczyć czy pojawiło się coś nowego.Gdy widzę a właściwie nie widzę niczego takiego boli mnie serduszko bo to jedno z 3 moich najukochańszych opowiadań.Kochana autorko mam szczerą nadzieję,że do nas wrócisz.Wszyscy tu czekamy z utęsknieniem na Ciebie i dalsze rozdziały tego cuda.

    OdpowiedzUsuń
  62. Hej,
    kochana co tam u Ciebie słychać? już tyle czasu minęło...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  63. Witam co jakiś czas wchodzę i sprawdzam czy coś dodałaś i dalej będę to robić. Historia ta jest niesamowita i mam nadzieję, że jej nie porzucisz. Dużo weny :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Info do wszystkich czytelników tego opowiadania: Na wattpad.com to samo opowiadanie jest publikowane i pod tym samym tytułem. Jednak użytkowniczka na tamtym portalu nie ma kontaktu z tą autorką, więc nie wiem, czy może pomogłam.
    Ala Matrona (na wattpad.com jestem pod pseudoniem Cessidy84)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pomogłaś mnie. Nie miałam pojęcia, że Przebudzenie zostało tam zamieszczone. Dziękuję.

      Usuń
  65. Czy ja dobrze rozumuję i ta maszyna oznacza to co oznacza? Czy moje wieloletnie czekanie w końcu się opłaci? wow nie mogę się doczekać, jeśli naprawdę wracasz to naprawdę życzę duzo weny i żeby ta seria znów sprawiała ci radość ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię zostawiać niedokończonych spraw ;)
      (niewiarygodne, że wciąż tu zaglądasz!)

      Usuń
    2. Hahah a ja nie lubię zostawiać za sobą dobrych ficów ;)

      Usuń
  66. yay yay yay! Nigrum Lotus żyje! byłam pewna, że nic się tutaj nie zadzieje, a teraz rozbudził się taki promyczek nadziei.
    Baw się dobrze i wracaj do nas :)
    jestem przekonana, że są osoby, które chętnie przeczytają Twoją pracę i ją decenią ^^

    OdpowiedzUsuń
  67. Żyję wielką nadzieją, że któregoś dnia wejdę na tego bloga i zobaczę nowy rozdział :) I na pewno popłaczę się ze szczęścia <3
    Chisek

    OdpowiedzUsuń
  68. Mam sentyment do tego bloga. Wielki. To było jedno z moich ulubionych polskich opowiadań. Tak dawno temu...teraz czytam po angielsku raczej. Ale zaglądam tutaj czasem. Mam nadzieję, że kiedyś zobaczę kolejny rozdział wchodząc tutaj. Weny!!!

    OdpowiedzUsuń
  69. Mam nadzieję, że kiedyś wrócisz. Życzę weny 🤗

    OdpowiedzUsuń
  70. Tęsknię za tą historią:(

    OdpowiedzUsuń